Isnin, 29 November 2010

teringin tapi segan

heyya peeps!
sehat?tak ke? g ah klinik tu pun nak kene ajar ke?
haishh
-_-'
hahah
gurau je PEACE :D

oh yea,
korang mesti da pena  pakai shawl kan kan?
aku je tak pernah
iskk.sangat sedih!


act, teringin beno la ghasenyer nak pkai shawl dgn inner tuh.
ala,fesyen skrg tuu
sanagt jeles ok if hangout dengan kawan mesti dorg pkai shawl tu.
snang je katanyer!
bukan taknak try.
tp.tp.tp
ishhh
segan laa.
da la muka bulat ade hati nak tunjuk kelebaran muka tahap maksima.
haha

serius wehh,teringin gila.
aku tgk kawan kawan aku pkai cun ajerr..
penah sekali tyme shopping dengan mama.
try suggest mama pkai shawl dgn inner.
mama gelak je denga anak dye merepek.
then,bile aku ckp aku nk try pakai shawl.
lagi la bertambah kuat mama gelak
tp terus senyap bile nampak muncung itik dan tanda tanda mogok yang akan bermula serta dilakukan oleh anaknye yang sulung(aku ler tu)haha.
mama pun ckp aku x sesuai pkai shawl camni.
ok..
aku terime..



tp aku try pakai jgk.
sbb comel je bile gk cousin aku pakai.

hehe.saje suka suka nak try ennn..

taraa~~





opocot mak kaww!! haha

memang sangat tak sesuai.tapii..saya sukaa..
haha

lepas je lilit lilit shawl ni,terus tunjuk kat mama.
mama senyum lebar.bukan mengejek tauuu..
tp memuji.hihi
mama cakap nak belikan shawl utk zira sebab yang ni bukan zira punye.
haha
cousin aiii yang punye.
aww~
haha;D
yeahh!!
thx mama,lebiu lebiu muahh!! hehe
misi BERJAYA
tingtingting~ 
PEACE :D



ha,kan..cumil kan yang belah kanan tuu,cousin den.muka dye mmg sesuai dengan shawl.muka aku tak beberapa nak sesuai tp nak try jugakk!!hihi.ehh,macam sama je shawl kami.memang la.dah dia punye shawl tuu.den pinjam yo.! haha
yes! esok jugak nak p beli.hihi


till then,
bebaiiii.



pssst; si dia penah cakap,yang dia lagi suka tengok zira pakai tudung labuh.insyAllah 1 hari nanti.:) doakan saya ok :))