Rabu, 10 November 2010

sehari lagi.!

tinggal 1 paper je lagi!!
wah~
mesti ramai yang boring kan..
zira ni asek cite pasal paper exam je..
cheww~
kate tgh exam mode..
so..cite psl exam je laa..
nnti tyme cuti..baru cite pasal cutii plak..
ahaks!

alhamdulilah..paper ke-6 iaitu paper pengarangan multimedia
dah lepas..
boleh tahan la soklan dye..
menguji minda jgk la..
seperti biase..antara classmate2 aku..
mmg aku la yang paling lasssstttt keluaa..
gilerr dasyat kauu..
aku smpai dah agak sape kuar dulu da..
mmg tyme exam ni..hanif(classmate aku) org pertame yang kluar..
org ke 2 zatul..ke 3 suzi..dan aku org yang terakhir ..
tettt~ 
kantoi sudaa..mmg classmate aku 4 org je..
dulu ramai jgk la..
tp sume da pupus..hihi peace;D
klu nak tau nnti zira akan cite kat entry yang berikutnye oke..
ape? boring classmate sikit?
mmg TAK la..lagi best ade..
ukhwah dengan lecture lagi rapat ..
lagi best ok..
aku still ade ramai lagi kwn kat kipsas ni.
course lain tp same intake..

okeh,
nak study utk sistem komputer
go zira go~!!