Selasa, 2 November 2010

exam oh exam

hurayyy..
today tade paperr..
sangat seronok ok..
dapat la topup tido kejap.
dah 2 hari tak tido.
kepala dah ting tong da ni..

alhamdulilah..
isnin lepas,tahfiz,paper pertama..
subjek paling menggerunkan..dapat jgk la aku jawab
dapat ke??
entahh..tapi kira awal jugakk la aku keluar dari dewan exam tu..
tak larat nak dok lama lama dalam tuu
siap je terus blah..
tak sanggup nak dok lame lame.
dahla tgh demam,sakit kepala,saki gigi,and sakit hati..
grr..
takpe takpe..saba zira..sakit tu penghapus dosa dosa kecil:)

okeh,
paper kedua semalam..
paper bahasa arab 2..
ha,yang ni punye la tekun.. 3jam dok dalam dewan periksa kauu..
thanks sangat sangat kat ameera ain,mastura,maisarah and nadzwa yang tak jemu jemu ajar aku
sayang korangg:)


tapiiiiiiiiiii
palingg aku tak suka..
tgh exam exam ni buleh plak ade quizzzzz..
and jap g ade presentation pulekk..
adoyai..
sabarlah zira oii..
takpe takpe..
lagi 2 minggu ja lagi..

okehh..get ready for tomorrow..
subject berani mati..
pengaturcaraan visual basic..
doakan saya oke :)




permudahkanlah segala urusanku ya Allah..ingatkan lah aku apa yang aku lupa..