Sabtu, 9 Oktober 2010

redha lah dengan setiap perpisahan.


penat,letih,muak,mual,bosan,fed up
semua jadi satu.
cukup lah! tak larat..
semalam,berjuta2 missed call
sorry lah.
dah penat dah~

and blogging akan bercuti selama 2 mggu lebih.
nak blek ke kipsas.
and consentrate on my study.
malas nak fikir ape2 dah.
nak2 lagi soal cinta.
FED UP..!
biarlah~
malas nk cari..
and pasal kes aku dia dan si dia.


dah selesai kot.
and semalam dia cal byk kali.
kesian plak tak angkat.
dan dah aku cerita semuanya
dan reaksi dye,terkesima mungkin.
spt tak percaya dgn apa yg berlaku.
aku terpakse berkasar dgn kau..
sorry.
lupakan je la k.
sahabat tu adalah org kedua paling penting dalam hidup saya selain parents

kau dan aku tak mungkin kan bersatu.
percayalah,andai ini bukan jodoh kita..
biarlah ia terus berlalu,mungkin ada sesuatu yg gembira sedang menanti di hadapan sana..

redha lah dengan setiap perpisahan.
mungkin dia bukan yg terbaik utk kita,begitu juga dengan sebaliknya..


************


ya Allah,jika dia benar untukku dekatkan lah hatinya dengan hatiku...jika dia.bukan milikku damaikanlah hatiku dengan ketentuan mu.