Jumaat, 8 Oktober 2010

campo campo

alhamdulilah..
dah smpai pj.SERONOK!
bile da smpai pj..semangat la nk post mcm mcm kan~
tapi malam ni.
aku betul betul x larat.
rasa mcm nk demam je..
ya Allah..
lemahnye rase..



oke!
sgt tade mood..



cume ni je aku nak cakap



IF YOU LOVE SOMEONE, YOU HAVE TO LET IT GO


fine..!!


utk kau cik s :
aku tak tau ape yg aku nk ckpkan ni,tp aku betul2 kusut!maybe aku yg salah sbb tapenah 
cite kat kau psl aku dengan dia even kau bestie aku.tp please..aku sayang kan dye..aku tak sangke kau pun punya perasaan yg sama.aku tekejut gila dengan statement kau td.
bulat bulat kau terus terang kat aku tentang perasaan kau kt dia..omg..knp la aku harus lalui mende buat kali kedua?
ok, thx..aku undur diri.maybe kau lebih layak utk dia.
tp aku xnak smpai our friendship musnah ok.
aku sayang kau.aku pun sayang dia.tp xpelah,salah aku sbb aku tersalah bg hati,perasaan aku ni kt org yg salah buat kali ke 2 dalam hidup aku..



and this is for u
ye! utk awk :
sorry,awak masih x tau perkara sebenar,mesti awk pelik tgk sy tiba2 hilang dr hidup awk secara mengejutkan kan?
saya dah ckp dah awal2..perkara mcm ni la paling sy takut..and see~ ape yg sy ckp dah pun 
sy rasa sekarang..

PERITNYA
awk akn tau perkara sebena.saya takan muncul lagi dalam hidup awak smpai bila2
dia yg terbaik utk awak,bukan sy.
sy byk kekurangan..dia byk kelebihan.
insyaAllah,awk akn bahagia dgn dia



persoalannya:
mampu ke aku lalui segala ujian ni buat kali ke dua?
cukup la.
hanya aku yg tau perasaan ni.
aku benci perasaan ni!
tolong la~