Ahad, 26 Jun 2011

angau.

hey hey korang~
ehh, silap assalamualaikum :)


korang korang! korang penah kene penyakit angau tak? camne rase nye ek? haha soklan nak macam soalan budak darjah satu je kann. ok straight to the point AKU DAH KENE PENYAKIT ANGAU~ ohh mcm ni ekk rasanye kene penyakit angau.haha. sengal. penyakit angau ni pulak berpunce dari penyakit perasaan dan suke yang terlampau sangat sangat sangat.haa betul tak ?betul la kan kan? bila kita fall in love kat someone tu even orang tu tak perasan pun sebenanye yg kite minat gilaa kat dia tp bila kite asek mimpi mimpi,pastu teringat kat dia je tetibe kite plak yang perasan "eh,aku asek ingat kat dia je.pehal ni.haa mesti dia pun teringat ingat kat aku" haha.

bila penyakit dah datang. nak nak lagi penyakit angau ape yang kite nak buat mesti serba serbi tk kene.kan? makan tak kenyang tidoq tak lena mandi tak basah! perghh~! memang jiwang abes .haha gilaa ahh. ape pun tak boleh~

oi zirah ape yang kau merapu ni. terus terang bule tak?

ok la fine fine fine! aku mmg dah angau sekarang! bila mimpi je tido kat dia..ehh silap,ha see see, angau punye pasal sampai ayat pun dah tunggang langgang. tp siryes woah! asal tido je mimpi die. asal tgk tv je nmpak die mesti cakap 'alahaiii, asal la suci sangat muke kau nih'. tolongg lahh~ angauu!

ok, aku dah ade pakwe baru*kenyit kenyit mate.haha

taraaaaa~
ohh sila lah jeles..haha
jep SEPAH
haaaa, semput~ HAHA

haha. sengal tak haku? mmg sengal la kann.aku minat gile katt sepah pun sebab ade si jep ni..dia punye lawak mmg meletop ahh.selambaa je kan dia ni. ehhh lupe plak nak cakap congrat's SEPAH menang ML ari tu.. mmg korang layak menang sebab lawak korang mmg superb! 

aihh bila la kite nak berjumpe/terjumpe  together gether ni ye jep.haha aku rase en klu la aku dapat jumpe depan depan mau nya lari si jep ni tgk aku.haha mmg TAK lah dia nak pilih aku*ok over.. aku memain je la wehh. sekali sekala berangan suke plus angau kat orang fofular ni best gak en? haha. untung wehh sape dapat si jep ni. tgk muke je mmg rase nak gelak je memanjang.haha jep sepah, tolong la kawen cepat cepat, supaya aii dpt berhenti berharap.HAHA *ok, boleh muntah sekarang* 

last but not least,
TAHNIAH sepah~ lawak korang semakin hari semakin meletopss
suke sepah! yeay~!




p/s: mR.r jgn r marah kite, kite memain je arr. HAHA, gila gedik ;p