Sabtu, 16 April 2011

meet my cousin!

seronok jumpe beloved cousin <3 dah berabad tak jumpe. hilang segala derita merindu, cewahh~ :) xsempat nk amek gamba ngan bebudak tu. tp xpe. esok masih ada! x sabar nk tangkap gamba bykbyk peluk peluk gedigedikan.tadi budak budak tu nmpak je zira terus minta dukung. berebut rebut. ala ala comey nye korang ni. tp nmpak akaknye da matang sikit, adeknye masih macam dulu. ngade lebey! haha biase la dah namenye budak budak. agaknye diorang pun rindu kan dekat aku? haha perasaan. tp serious dorg cousin yg paaaling aku syg. walaupun ,mengade tp paling manje dengan aku n kat adik aku jgk. bila aku kat kolej dia selalu tanye aku kt adek aku yg bongsu tu. wah~ and lagi haru bila td mase maknye nk balik mak dorg cakap.

cik ani: uzma, husna..jum balik..nk balik ke nk tggu kakak?

uzma&husna: nak tunggu kakak la mama..

wahh kau. tak ke terharu :').tp dorang balik jugak ikot mak dorang lepas dapat gula gula.chait -,-''.haha

tak saba nk jumpe dorang esok!

nah gamba diorang yang momel utk tetepen*tatapan* kalian~ eh ade ke yg bace? tett~~



uzma

see see, husna wat tocang. comel gila. eh, yg tudung purple tudung cousin aku tau bkn aku. ade orang cakap muka ktorang sama. haih tp xpe comel jugak ape ngehngeh ;p