Rabu, 6 April 2011

dah bersarang da blog ni haa

salam..
auchakk*ehh -,-''
haha, rindu gila beb dekat blog ni.korang rindu tak rindu tak?cakap lah rindu..:') cehh, mintak simpati..haha *ok boleh sedekahkan penyepak anda sekarang! ..ade je mmber aku yg tanye bile nk update blog zira oii!! ha see see ade je yg ziarah blog aku yg tak seberapa ni..terima kaseh:) lain kali ziarah la lagi..haha..ok, aku gile busy skrg ni.. nk2 tgh final and esok last paper!! statistik beb! omg! tulun~ okeh, mase tgh final ni mcm mcm perasaan yg melanda di jiwa hati jantung sumenye laa.sama ade geram, rindu,suke,duke,benci,marah sume ade laa.. tp sedih bertambah tambah lagii sebab final exam sem ni sanad susah.geram3(gaye upinipin) uhukk, pape pun..aku da try sebaik mungkin dan insyaAllah..everything will be ok..mama, abah..akak rindu:(
oh ye.. rindu gila kat bestie kesayangan ku..ija and anna..sedih gila cuti nnti tak dapat jumpe..waa~ :(
bak kate ija nk duk umah org tua same same..haha sengall..ija,anna! aku rindu kau orang..even aku dapat ramai kawan baru, takkan penah dapat gantikan kawan lame..korang da best :)