Ahad, 30 Januari 2011

hanya padaMU aku memohon

assalamualaikum :)

senyumlah walau dlm kesedihan..sungguh, mood aku skrg ni terlampau sedih. aku x tau apa yg aku rasa. ya Allah..jgn lah engkau smpaikan perasaan rindu ini terhadap dia yg belum pasti merasai apa yg aku rasa..aku tak punya apa apa..hanya insan biasa yg terlalu byk kekurangan.aku tak secantik perempuan perempuan lain.aku juga x sebaik org lain.. aku hanya mampu menjadi pemerhati dari jauh.. di dalam ribuan org. knp mesti dia? knp mesti dia yg menjadi pilihan hati ini?..dia terlalu sempurna.dia terlalu baik..sedangkan aku? aku tak punya apa apa..jika dibandingkan dgn sahabat sahabat yg lain.sudah tentu lah aku yg dihujung sekali..entah entah dia sendiri tak perasan kewujudan diri ini..tp, semakin aku cuba melupakan.. semakin dekat perasaan itu datang. Ya Allah..bantu lah aku ya Allah.aku tak layak untuk dia,namun ku sentiasa mendoakan kebahagiaan dia dan semoga dia mendapat jodoh terbaik sebaik dirinya.lindungilah dia ya Allah dan  jgn biar aku leka kerana cinta.jgn biar aku lalai kerana cinta..hanya Engkau yg mengetahui hati ini... beri aku kekuatan ya Allah.perjuangan ku masih belum selesai.. masih byk perkara yg perlu aku fikir selain cinta..


Biar hati mati menolak cinta insani,
Biar badan lesu ditomah kata keji,
Jangan engkau menangis wahai Mata Hati,
Menangislah andai Cintamu ditolak ILAHI,
hidupkan hatimu denganRedha ILAHI.