Jumaat, 31 Disember 2010

mereka sangat COMEL

assalamualaikum.
 heyya peeps :)

kali ni, entry ni khusus untuk mereka mereka yang comel mcm say*bapak perasan GILA kau zira*haha. jadi, sesiapa yang rasa dia comel, sila angkat tangan sekarang! angkat la smpai bila bila pun bukannye aku ley nampak pun korg angkat ke tak haha ;p.okeh, juga kepada sesape yang rasa dia tak comel. sila err.. sila jadi macam tuan empunya blog ni.perasan comel.HAHA.ye la, sape lagi nak puji diri kta klu bukan kita sendiri yang puji. takkan la nk menagih simpati orang ramai paksa cakap camni " oi si polan, aku comel tak? aku cun tak weh? aku cun kan? comel kan? aku paling comel dalam dunia kan? agguk sekarang klu tak aku lepuk!". oh, sungguh tak reti and tak tahu malu.okeh, cukupcukuplah merepek zira oi..straight 2 da point bole tak? bole2..

act, aku nk cita pasal budak kecik la weh.. budak kecik comel kan? mane ade budak kecik yang tak comel..klu budak kecik gigi rompong lagi suka tgk..kelaka and comel gila bila senyum. suka sangat tengok .nak nak lagi cousin aku. laggi comel.maybe sbb ade aku kot.klu takde confirm kurang comel sbb takde iras iras muka aku.*ok, boleh muntah sekarang* hahah. tp siyess doe.. aku suka sangat bila cousin cousin aku datang rumah. comel sangat. cousin cousin aku majoriti banyak yang kecik2. yang tua2 sikit je, tak termasuk aku OK. im still 19 ok.belasan tahun lagi. dec 2011 baru genap 20. thehehe ada banyak sebab kenapa aku suka sangat budak kecik. even kadang kadang tyme jalan kat mall pastu ternampak mak dia dukung baby gila comel. dengan muka selamba mintak dukung. ehh, bukan aku suh mak dye dukung aku la, gila kau! aku yang nak dukung anak kepada mak dye.*faham faham sendiri lah ye.haha* lagi 1 klu kita tgh tension bila layan budak budak kecik ni. rasa mcm tenang je. seronok sangat. terhibur la dengan keletah budak budak kecik ni.hmm~ rindu plak zaman kecik kecik dulu even aku tak penah kecik.badan sentiasa membeso.hihi 

okeh, nak tgk pic mereka mereka yang comel?


ting ting ting

kita tengok siapa yang kena~


ehh cop cop, gamba gamba yang aku upload ni semua cousin aku.so, korang jangan harap la ade pic korng..haha,jangan mara.peace ;)


cute kan dia ni? speaking 24 jam. klah aii nyahh~!

okeh, yang ni cuba perhatikan betui betui. baju sama tapi muka hampir sama tapi nama lain.
ape lagi..kembaqq la..wah~ seronok sangat dapat cousin kembar yang montel montel. sungguh comel




new cousin :)

ehh, pic budak ni lg. sengaja upload 2 kali. cuba tgk betul betul. pipi dia. sebelah kecik sebelah besar.. comel sangat ! :)

husna. cousin aii yg paaaling manje and ngda2. sikit sikit nk dukung, kurus aku nyahh! haha


ni uzma, comel kan dia? agak laser dia niihh. haha. eh, byknye upload pic dye. of koz la der..sbb pic dia sume comel comel ;D
peace :)





see see, comel bukan? cuba bayangkan klu orang dewasa mkn cenggini? pehh. lari teruss~ zapp~! haha
;D

oke, jumpa lagi di entry yang akan datang :)
bebaii.